ווטסאפ

משלוח פיצה בשבת ובלילה

פיצה היא אחד המאכלים היחידים שכל אחד ואחת מאיתנו היו שמחים לטעום בכל שעה של היום. הבעיה היא שעד לפני כמה שנים היה קשה להשיג משלוחים איכותיים כאלה בסופי שבוע ובשבתות, אבל לתושבי מודיעין והסביבה יש עכשיו פתרון: פיצה איקס

 

הזמנת פיצה לא כשרה עלולה להיות משימה מסובכת בערים מסוימות בישראל. מצד אחד, הביקוש לפיצה כזו מאוד גבוה: כל מי שאוהבים אוכל איטלקי מתקשים לדמיין את הפיצה שלהם בלי פפרוני או בייקון, אבל זו עדיין לא מנה שנמצאת בתפריט של הרשתות הגדולות. יתרה על כך, קיימים פערים רחבים בין הזמינות של פיצה לא כשרה באזור המרכז לבין הצפון והדרום.

מצד שני, קיים ביקוש מובהק לבילוי בפיצריה לכל אורך השנה – לרבות פיצה פתוחה בשבת. אז עוד לפני שבודקים את התפריט ורואים מה בכלל כולל משלוח פיצה בשבת מבחינת התוספות, אנחנו חייבים לוודא שהמקום פתוח ורלוונטי עבורנו. רק אחרי שנמצא פיצרייה פתוחה בשבת שאנחנו מרגישים שאפשר לסמוך עליה, נהיה מספיק בטוחים לתת בה אמון גם בהזמנה הבאה של המשלוח עד הבית.

 

פיצרייה פתוחה בשבת – כבר לא דרישה מוגזמת

החדשות הטובות הן שהביקוש עושה את שלו וכיום זה כבר פשוט יותר להשיג פיצרייה פתוחה בשבת. אם פעם היינו רגילים לראות פיצה פתוחה בשישי בערב רק בתל אביב או מקסימום בגוש דן, הרי שכעת תפריט דומה זמין עבורנו בעוד מקומות.

אחד המקומות שבהם ניתן לראות את הביצוע המוצלח ביותר עבור משלוח פיצה בלילה של כל אחד מימי השבוע היא דווקא העיר מודיעין. בזכות תנופת הפיתוח של מודיעין והקהילה המבוססת והצעירה שעוברת אל העיר, קמות פיצריות שמעלות את הרף ושומרות עליו גם בשבת. אחת הפיצריות הללו היא כמובן פיצה איקס שאותה כנראה שהגיע הזמן להכיר.

 

מה מיוחד בתפריט של פיצה איקס?

פיצה איקס היא הרבה יותר מאשר מסעדה שמגישה פיצה לא כשרה. כמובן שמדובר על סניף של פיצה פתוחה בשבת, אבל מה שבאמת מעניין אלו חומרי הגלם המעולים ורמת הביצוע המלוטשת. בזכות הסטנדרטים החדשים של פיצה איקס, כולנו יכולים כיום לתאם משלוח פיצה בשבת בלחיצת כפתור או בשיחת טלפון קצרה. 

הזמינות של פיצה איקס בתור פיצרייה פתוחה בשבת מייצרת גם מקומות בילוי חדשים. אפשר בקלות להתחיל את הערב עם פיצה פתוחה בשישי כדי לצאת לבלות על בטן מלאה, או לסיים את הבילוי עם משלוח פיצה בלילה לכל כתובת שאליה נגיע. עם אפשרויות כל כך מגוונות, פיצה איקס עולה על המפה ועומדת להישאר שם.

 

72 שעות לתפיחה – וכמה דקות בלבד למשלוח

שווה לבדוק לעומק את התפריט של פיצה איקס בתור פיצה פתוחה בשבת כדי להבין את סוד ההצלחה שלה. אם עושים את זה, רואים לדוגמא שמדובר על אחת הפיצריות הבודדות בארץ (אם לא היחידה) שמשתמשת בצק מחמצת שתופח 72 שעות. לזה צריך להוסיף את העבודה שהבצק נעשה בעבודת יד ובהרבה אהבה, כך שהתוצאה היא משהו אחר לגמרי מכל מה שהספקנו להכיר עד היום.

חוץ מזה, האנשים מאחורי פיצה איקס מכירים את הקהל שלהם ולכן משקיעים גם בפרטים הקטנים. מה זה כולל? מה לא: החל מאלכוהול איכותי, דרך מחירים נוחים ועד תוספות ייחודיות כמו ריבת בייקון. אז גם אם לא תכננתם להגיע בקרוב למודיעין או שאתם גרים באזור וחיפשתם מקום לאכול בו בשישי ובשבת, פיצה איקס עומדת להשאיר אתכם שבעים ומרוצים.