ווטסאפ
Blog

הפיצרייה של מודיעין

 

הימים והלילות הולכים ונהיים קרים יותר, וכל רגע של חופש במזג אוויר טוב הוא סיבה טובה לצאת מהבית. אם אתם מחפשים דרך נהדרת להתפנק בסופי השבוע ולא יודעים עדיין איך ואיפה, אז הרי לכם פיצה איקס: פיצה במודיעין שפתוחה בשבת ומזמינה אתכם לחוויה איטלקית בקור הרומנטי של הרי ירושלים. מי שמהסס מפספס. אה, ויש משלוחים

לפעמים ישנה תחושה שכבר עדיף לעבוד כל השבוע, החופש של סוף השבוע מגיע ואיתו אינסוף שאלות כיצד ניתן ליהנות מכל העולמות. הרצון לרקוד על כל החתונות הוא מוכר, כי בכל זאת השבוע שוחק והסופ״ש קצר ומרגיש שכל הזמן מתקצר יותר.

ישראלים רבים שחיים באיזור ירושלים, מודיעין והסביבה נאלצים לצאת רחוק מהעיר כדי למצוא מקום פתוח בשבת, טעים ומענג ועם זאת שלא מצריך הוצאה כספית גדולה מידי.

עכשיו תגידו לי אתם, בין אם אתם זוג צעיר או שמא אתם משפחה מרובת ילדים, או אפילו סתם חבורה שרוצה רע להתפנק במשקה צונן ולאכול משהו טוב ליד – האם יש יותר טוב מפיצה? ברור לא.

עכשיו, כשיש פיצרייה שפתוחה בשבת במודיעין תושבי הסביבה נהנים יותר ואינם צריכים לצאת רחוק כלכך. פיצה היא מסוג המאכלים שהם נפשיים כמו שהם פיזיים. כיף לסגור את השבוע או להתחיל אותו בחלוקה של משולשי פיצה, עם התוספות שכולם אוהבים.

פיצרייה במודיעין והסביבה שפתוחה בשבת

תרבות האוכל צוברת תאוצה רבה וכיום כמעט בכל עיר תוכלו למצוא מקום ממש טוב לאכול בו. ככה זה אצלינו בישראל, אם רוצים – אין זו אגדה. בעלי העסקים עושים הכל כדי לאפשר פיצרייה במודיעין שגם תהיה פתוחה בשבת וגם שתתן מענה קולינארי הולם לקהל הלקוחות כדי שיוכלו לבלות זמן איכות משפחתי ליד הבית.

הפיצות הינן מיוחדות, כמו שאר התפריט, והן משביעות וניתנות לחלוקה פשוטה בין החברים. למעט פיצות רגילות וקלאסיות תוכלו למצוא פיצה המכונה ״אנטיפסטי״, פיצה מיוחדת במינה שכדאי לחלוק אותה אפילו למנה ראשונה בין כולם. בצק הפיצה נעשה בעבודת יד על פי מתכון איטלקי אמיתי שהשפים שקדו רבות כדי להפוך אותו למושלם בשביל קהל הלקוחות שלהם.

 

משלוח מושלם של פיצה מושלמת

עכשיו שהבנתם שיש פיצרייה במודיעין שפתוחה בשבת, כל שנותר לכם הוא לתכנן את ההזמנה בצורה מושלמת.

עצמו את העיניים לרגע ודמיינו כי תחושת הרעב היא חבל דק מאוד שאותו אסור לכם לקרוע. פיצה היא דבר כל כך מגרה, שלפעמים שוכחים מזה. אז כשמזמינים עם החברים והמשפחה מגש פיצה רצוי לקחת בחשבון כי כל מי שאומר או אומרת שהוא מתכוון לאכול אך ורק משולש אחד, כנראה ירצה יותר.

תכננו את ההזמנה לפי מידת הרעב שלכם כדי שההזמנה תגיע בדיוק בזמן המתאים וחלילה שאוכל לא יזרק סתם לפח. רצוי כמובן לקחת כמה מגשי פיצה כדי להנות מכל העולמות ולטעום את הטעמים של הפיצות במודיעין שמגיעות במשלוח.

משלוחי הפיצה מגיעים לאיזורים מסויימים וזאת עליכם לוודא במהלך ההזמנה. חשוב לציין שזה שהפיצה פתוחה בשבת לא אומר שאין עומס, ורצוי להבין בתוך כמה זמן פחות או יותר הפיצה אמורה להגיע כי הביקוש כמובן עצום.

אם קיימות אלרגיות, או בכלל שאלות וכמו שכולם אוהבים שאנשי הצוות ממליצים להם מוטב להתקשר ולבצע את ההזמנה באופן טלפוני.

רגע, ועוד המלצה אחת: בהנחה שהזמנתם פיצה במשלוח שפתוחה בשבת, תמיד נהדר יהיה להמליץ על בית העסק בפני חברים וכמובן להעלות תמונה לרשת.